in , ,

WTFWTF AngryAngry CryCry CuteCute LOLLOL LoveLove OMGOMG

החלטה עיקרית של Apple Car עשויה להוביל לרכב ללא הגה או דוושות

נראה שהגלגלים סוף סוף זזים בפרויקט Apple Car. אפל החליטה להמשיך בפיתוח של מערכת נהיגה אוטונומית מלאה, ולמרות התחזיות הקודמות, הדיווחים החדשים מספרים לנו שאפל מתכוונת לחשוף את ה Apple Car ב 2025.

לפי דו”ח של בלומברג לאחרונה, ראש האסטרטגיה קווין לינץ’ בחר להתרחק מתוכניות ליצירת רכב עם יכולות נהיגה עצמית מוגבלת, במקום להתמקד במכונית אפל שדורשת אפס התערבות של נהגים, או במילים אחרות, רכב אוטונומי מלא.

לפי הדיווחים, אפל קבעה יעד פנימי לשחרר רכב מתאים לכביש בארבע השנים הקרובות, אם כי מקורבים הציעו שהחלון נתון להרחבה אם החברה לא תוכל לפתח את הטכנולוגיה האוטונומית הרצויה לפני 2025.

בחודשים האחרונים החברה רוכשת כמה חברות ידועות בתעשייה כדי לסייע בפרויקט – כמו מנהל תוכנת הטייס האוטומטי (Auto Pilot) לשעבר של טסלה, כריסטופר מור – אבל התפתחויות קונקרטיות היו מועטות.

עם זאת, אנו יודעים שאפל עדיין לא מצאה יצרנית רכב שתשתף פעולה עימה בפרויקט, ולכן השאלה הגדולה עוד נשארת פתוחה, איזו חברה תייצר עבור אפל את הרכב שלה.

לדוגמה, דיווחנו בעבר על משא ומתן מתמשך בין אפל ליונדאי, קיה ואפילו LG Electronics, אם כי שום עסקה עדיין לא ראתה אור – בפומבי.

כמובן, יש כל סיכוי שענקית הטכנולוגיה לעולם לא תמצא משתף פעולה מתאים בתוכניות Apple Car שלה.

עם זאת, אין זה פלא שמותגי הרכב הגדולים נראו מסרבים להפוך לספק חלקי חלקים – כמו ש Foxconn עושה לטסלה – ברכב שבסופו של דבר יישא את השם אפל.

אבל אפל מודעת היטב לעובדה הזו. כתוצאה מכך, ראינו דיווחים עדכניים יותר המצביעים על כך שהחברה עשויה להיות מוכנה לשאת את כל תהליך הפיתוח בעצמה – בדומה לגישה שנקטה טסלה של אילון מאסק.

המעבר הזה לפיתוח פנימי יאשש את הטענות של בלומברג בנוגע להתמקדות המחודשת של אפל ביצירת בסיס טכנולוגי אוטונומי חדשני, שכמותו תעשיית הרכב מעולם לא ראתה בעבר.

למעשה, התוכניות החדשות של אפל הן כל כך שאפתניות, עד שבלומברג טוענת שהחברה שואפת כעת לפתח מכונית ללא הגה או דוושות, ומערכת מידע בידור דמוית אייפד במרכז תא הנוסעים.

ברור, אם כן, שההתרחקות של אפל מהמוסכמה אכן עשויה להוכיח את יכולתה של החברה לחדשנות מעבר לתעשיות המחשוב והמובייל – אבל יעד 2025 הוא יותר מקצת שאפתני, לדעתנו.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 מבצעי בלאק פריידי מוקדמים ברשת עכשיו

מסתבר שספיידרמן לא מעריץ גדול של טסלה – היונדאי איוניק 5 מככב בסרט ספיידרמן אין דרך הביתה