in , ,

מסתבר שספיידרמן לא מעריץ גדול של טסלה – היונדאי איוניק 5 מככב בסרט ספיידרמן אין דרך הביתה

הרכב החשמלי החדש המדובר של יונדאי, האיוניק 5 ויונדאי TUCSON החדש יערכו את הופעת הבכורה שלהם בהוליווד בסרט המצופה של של ספיידרמן ה “Spider-Man: No Way Home”.

פרסומת ליונדאי איוניק 5

לקראת יציאת הסרט לאקרנים ב-17 בדצמבר, חברת יונדאי השיקה תוכנית שיווק משולבת הכוללת פרסומת טלוויזיה עולמית ומגוון פעילויות קידום מכירות דיגיטליות. הקמפיין נובע מהשותפות הגלובלית של יונדאי מוטור,עם Sony Pictures במאי 2020 כדי להציג את חזון הניידות הממוקד באדם באמצעות חידושים טכנולוגיים של החברה.

אולי גם תאהב:

הרכבים החשמליים הטובים ביותר בישראל ב 2021

״הופעת האיוניק 5 החשמלי בסרט ׳ספיידרמן אין דרך הביתה׳ הוא למעשה אבן הדרך הראשונה בשותפות בין יונדאי, ו Sony Pictures Entertainment …. אנו מצפים להשפעה שיווקית משמעותית בשיתוף פעולה זה. הסרט המצופה הזה, ושני הרכבים החדשניים הללו אשר מופיעים ברגעי השיא בקו העלילה שמגולמים על ידי הדמויות הראשיות, יגיעו למיליוני צופים מרחבי העולם״

תומס שמרה – סגן נשיא יונאי, ו CMO החברה

ספיידרמן: אין דרך הביתה” הוא סרט ספיידרמן השלישי שנוצר על ידי סוני פיקצ’רס ואולפני מארוול, בכיכובו של טום הולנד, שמגלם את פיטר פארקר הלו הוא ספיידרמן. קודמו “ספיידרמן: רחוק מהבית” הכניס 1.131 מיליארד דולר ברחבי העולם מה שהפך אותו לסרט במקום החמישי ברווחיות שלו ב 2019 ובמקום ה 25 בכל הזמנים

בנוסף לתוכנית השיווקית, יונדאי מוטור תמשיך בפעילויות שיווק מגוונות על ידי שימוש בזכויות הקניין הרוחני שלה הקשורות ל”ספיידרמן: אין דרך הביתה”. ביניהם ניתן למצוא את הפרסומת הארוכה, “Only Way Home”, אותה מביים ג’ון ווטס, הבמאי של כל שלושת סרטי הספיידרמן האחרונים, ומציגה את טום הולנד בתור ספיידרמן וחברו הטוב נד לידס. בגילומו של יעקב בטלון.

בספוט הטלוויזיה הזה, ספיידרמן נחוש לטהר את שמו ויוצא ממחבואו, כשהוא נוסע דרך של 300 מייל לניו יורק עם נד ב-IONIQ 5 החשמלי. ה-IONIQ 5 בעל מראה עתידני, מחליף התלהמות לאורך הדרך. גרסת שידור בת 30 שניות תשודר כחלק מתוכניות טלוויזיה לה רייטינג גבוה בארה”ב, אירופה, סין, רוסיה ובשווקים גלובליים אחרים עד ינואר 2022.

קמפיין השיווק המשולב של יונדאי מוטור שבמרכזו הסרט הקרוב “ספיידרמן: אין דרך הביתה” יודגש על מסכי הווידאו בכיכר פיקדילי בלונדון, כמו גם באמצעות חנויות פרסום שונות ברחבי העולם.

בעקבות “ספיידרמן: אין דרך הביתה”, החברה תארגן יוזמות שיווק מגוונות הקשורות לסרטים הקרובים “Uncharted”, שצפוי להקרנה בפברואר 2022, ואת ההמשך לסרט האנימציה עטור השבחים, זוכה פרס האוסקר, ” Spider-Man: Into the Spider-Verse”, שעתיד לצאת לאקרנים באוקטובר 2022.

על ספיידרמן: אין דרך הביתה – Spider-Man: No Way Home

לראשונה בהיסטוריה הקולנועית של ספיידרמן, זהותו של גיבור השכונתי הידידותי שלנו נחשפת, מה שמביא לעימות עם חייו הרגילים ומעמיד את אלו שאכפת לו מהם בסכנה הגדולה ביותר. כשהוא מגייס את עזרתו של דוקטור סטריינג’ כדי לשחזר את סודו, אך הפעולה קורעת חור בעולמם, ומשחרר את הנבלים החזקים ביותר שנלחמו אי פעם בספיידרמן בכל יקום. כעת, פיטר יצטרך להתגבר על האתגר הגדול ביותר שלו עד כה, אשר לא רק ישנה לנצח את עתידו שלו אלא את עתידו של היקום כולו.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

החלטה עיקרית של Apple Car עשויה להוביל לרכב ללא הגה או דוושות

ריכוז מבצעי בלאק פריידי 2021 על מחשבים ניידים