in ,

פדיחה לוואווי – גל גדות פרזנטורית huawei נתפסה עם אייפון

גל גדות, היא אחת השחקניות המצליחות ביותר בעולם וזאת בין הייתר בזכות שהיא שיחקה כוונדר וומן בעולם הקולנועי של DC. השחקנית המעולה משתמש בין הייתר כפרזנטורית של חברת הסלולר והטכנולוגיה הסינית huawei. וכעת, בפעם השנייה, היא נתפסת עם אייפון.

דרך הגב הפעם הראשונה בה השחקנית המעולה נתפסה עם אייפון היה בשנת 2016, עת היא פרסמה את מכשיר הדגל, ה-P9. אז העלתה פוסט לפייסבוק שבו כתבה “אני והחבר הכי טוב שלי” ותייגה “P9_PLUS”, בפוסט העלתה תמונה של אייפון איתה. כמובן את הפוסט היא מהירה למחוק זמן קצר אל כעת היא שוב נתפסת עם אייפון, אך הפעם זה מתגלה בתצורה טיפה שונה.

כיצד הוונדרוומן נתפסה הפעם?

עת היא העלתה פרסומת שלה עם הוואווי מייט 10 פרו ורשמה “תגידו שלום למייט החדש שלי!”. אך למרבה האירונייה, מתחת לציוץ הופיע ״דרך טווטר לאייפון״. הציוץ כמובן נמחק זמן מה לאחר שפורסם אך היוטיוב מרקז בראונלי הצליח לתעד את הציוץ רגע לפני שנמחק וכתב “גל גדות בפרסומת לאייפון החדש. צויץ מהאייפון. יפה!”

גל גדות רק כמה דקות לאחר שמחקה את הציוץ מהירה להגיב דרך הסוכנים שלה: “אנשים שואלים אותי על הפוסט האחרון עם הסמארטפון החדש של וואווי והם חושבים שאני משתמשת באייפון. זה ממש לא מקרה, אני אוהבת את ה-P20 שלי וה-Mate10Pro. הם גלגל ההצלה שלי בכל מקום שבו אני נמצאת בעולם”. לפעמים אני נעזרת בצוות שלי עם פרסום סרטונים, הפעם זה המקרה”. פדיחה:)

 

אבל זאת לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לחברות הגדולות

זהו לא המקרה הראשון בו טווטר מביכה את אחת מן החברות הגדולות עם הכיתוב “צויץ דרך האייפון”. בשנת 2014 LG נתפסה כאשר היא מגיבה על האייפון 6 שהתעקם בכיס אך מה ש LG שכחה לעשות הוא לפרסם את הפוסט דרך מכשיר של החברה וכך נתפסה החברה עם הכיתוב “צויץ דרך האייפון”. ולא רק לחברות הגדולות זה קרה, אלה גם לפוליטקאי דונלד טראמפ – ב-2016 דונלד טראמפ קרא להחרים את המוצרים של אפל – באמצעות האייפון שלו.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

WhatApp קובעים: משתשי וואטסאפ באירופה מחויבים להיות בני 16 פלוס

אפל עובדת על קסדת מציאות רבודה משולבת עם מציאות מדומה