in

ה Redmi S2 של שיאומי מושק רשמית בישראל עם מצלמה איכותית ומחיר של 899 שקלים

חברת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי (Xiaomi) לישראל, משיקה היום (27.6.18) את הסמארטפון החדש Redmi S2, בעל מצלמה קדמית מצוינת של MP16 ומצלמת AI כפולה.

אחד מהפיצ’רים החשובים הוא מעבד Qualcomm Snapdragon 625 . המשתמשים יוכלו לבצע מספר פעולות במקביל לייעול מקסימלי: המעבד החזק מאפשר למכשיר להריץ אפליקציות רבות באופן מהיר וחלק, ומאפשר חווית גיימינג מהנה, תוך השגת איזון מושלם בין חיסכון אנרגטי וביצועי המכשיר. Redmi S2 תומך בשימוש בו זמני של שלושה כרטיסים: שני כרטיסי SIM וכרטיס MicroSD בגודל של עד GB256, שיחלץ את המשתמשים מהמאבק היומיומי לפינוי שטחי אחסון בסמארטפון.

זיכרון אחסון פנימי של GB64 עם זיכרון מעבד 4GB RAM ובדגם של ה- GB32 זיכרון מעבד של 3GB RAM. המכשיר עובד על מערכת אנדרואיד  8.0 תחת ממשק MIUI.

מסך רחב בגודל 5.99 אינצ’ים, תצוגת HD ברזולוציה של 720 X 1440 ביחס 18:9, זהו מסך ברזולוציה נמוכה גם ביחס לקטגוריה.

הסוללה של   Redmi S2 בקיבולת של 3080mAh ואמורה לתת ביצועים טובים.

Redmi S2 מבטיח צילומים מעולים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, עם MP16 במצלמה הקדמית ומצלמה אחורית כפולה של12MP+5MP . המצלמה של Redmi S2 מצוידת בטכניקת HDR ליצירת תמונות עם טווח דינמי רחב, אשר מאפשרת לראות בבירור רב את כל הפרטים בתמונה, גם באזורים הכהים וגם באזורים הבהירים. גם בתנאי תאורה קשים, Redmi S2 מייצר תמונות ברזולוציה גבוהה: באמצעות חיישן מתקדם המשתמש בטכנולוגיה חכמה, משולב מידע מארבע פיקסלים שונים שיוצרים יחד תמונות ממוקדת וברורות יותר גם באור חלש. המצלמה הקדמית קולטת אוטומטית ובאופן מושלם את האור הטבעי של הסביבה, תכונה היוצרת תמונות דינאמיות ומורכבות. התאורה של המצלמה מחקה אור טבעי ומפיקה פורטרטים מושקעים.

אין ספק כי השיאומי החדש, הוא מכשיר פשוט יחסית אך טוב, עם חומרה בסיסית, מצלמה איכותית לקטגוריה, ומחיר נוח לצרכן.

ניתן לרכוש את המכשיר בחנויות המורשות: ksp, בסט-מובייל, אייבורי, איי-סייל, אל”מ דיוטי פרי, ובאתרי הסחר המובילים: וואלה שופס, עזריאלי, הייטק זון, גרופון , אולסייל, לאסט פרייס, טרקלין , P1000, GET IT ובאתר שיאומי ישראל. המכשיר משווק בישראל בצבעים: זהב, אפור, וורוד (רק בדגם של GB64) 

אחריות יבואן רשמי: שנתיים.

המחיר: 899 ₪ לגרסת 3+32 GB ו-1099 ₪ לגרסת GB 4+64

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המדריך המלא לקונה ב eBay

סיקור מחשב נייד לגיימינג Razer Blade 2018