in , ,

איך להתקין את iOS14 בטא באייפון שלכם – מדריך מלא להתקנת iOS14 beta צעד אחר צעד

בואו להיות ראשונים עם הiOS 14 – מדריך מלא

אם אתם רוצים להתקין את iOS 14 Beta, יש לנו חדשות טובות וחדשות רעות עבורכם: אפל השיקה את ה- iOS 14 Beta למפתחים, אך היא אינה זמינה לציבור, אז מה עושים?

קיימת דרך קלה להוריד את בטא iOS 14, הכרוכה בהרשמה לחשבון מפתח באפל ולשלם סכום נמוך יחסית. או שתוכלו לחכות לקבל את ה- beta 14 הציבורי של iOS ביולי או את הגרסה הסופית של עדכון התוכנה – ככל הנראה בספטמבר עם ה- iPhone 12.

מדריך מלא, צעד אחר צעד, להתקנת iOS 14 beta

שימו לב שלא כל מכשירי האייפון יוכלו להוריד את iOS 14 – כל מכשיר שיצא לפני ה- iPhone 6S ואילך לא יקבל את הבטא ולא את הגרסה המלאה של iOS 14 כאשר היא יגיע בהמשך השנה.

אם ה- iPhone שלכם תואם, בואו נתחיל ונתקין את עדכון התוכנה iOS14 בטא באייפון שלכם, צעד אחר צעד – בואו נתחיל!

הרשמו (או התחברו במידה ויש לכם) לחשבון Apple Developer Program

יש להיות חלק מתוכנית המפתחים של אפל כדי לקבל גישה לבטא המפתחים. כדי להירשם כאדם פרטי, הכנסו לדף הרשמת התוכנית הרשמית ופעל לפי ההוראות (המפורטות כאן). צריך לצטייד במשתמש AppleID ותיעוד אישי וכן, לשלם סכום שנתי של כ99 דולר.

רגע לפני שמתחילים בתהליך, גבו את האייפון שלכם

איך מגבים את האייפון

רגע לפני שמעדכנים לגרסת הבטא של iOS 14 , אנו ממליצים לכם לגבות את האייפון שלכם – למקרה ש… ככה, תוכלו לשחזר את הגדרות הטלפון, האפליקציות והנתונים לקדמותם (כלומר לגירסה יציבה של iOS) אם משהו ישתבש.

בטא iOS 14 עשוי להיות באגי או נוטה להתרסק בשלב מוקדם זה (בהגדרה, מטרת בטא היא למצוא בעיות עם התוכנה), ואתם לא רוצה להיות האדם שיגלה באג אובדן נתונים בעייתי אם אין לך גיבוי.

אז לפני ההורדה ל- iOS 14, מומלץ לבצע גיבוי למכשיר.

הורידו את iOS 14 beta profile

על מנת להוריד את iOS14 של אפל לפני שהיא תושק רשמית, יש להוריד את הפרופיל למכשיר עליו תפעיל את בטא. עבורו אל Developer.apple.com/download ופעלו לפי ההוראות להורדת פרופיל הבטא.

הקש על סמל התפריט בצד שמאל למעלה והקש על ‘הורדות’, גלול מטה עד שתראה את iOS 14 Beta ולחץ על כפתור ‘התקן פרופיל’. זה יכניס את הקובץ עצמו למכשיר שלך, אותו תצטרך להתקין ידנית על ידי ניווט בהגדרות לפי שמפורט בהמשך.

התקן את ה iOS 14 profile

לאחר הורדת פרופיל, יש להתקין אותו באופן ידני – עבורו אל הגדרות> כללי> פרופיל, ואז בחרו את הפרופיל שהורד (אפשרות חדשה שצריכה להופיע) ולחצו על הפרופיל שנבחר.

טיפ למקצוענים: יתכן שתראו גם את הפרופיל שהורדו בתפריט ההגדרות הראשי (זהו קיצור דרך די חדש לתהליך העדכון של OTA) שייקח אתכם ישירות לתפריט המשנה של הפרופיל בתוך ההגדרות.

הורידו והתקינו את iOS14

לאחר התקנת פרופיל הבטא של iOS 14, השארו בתפריט ההגדרות, אך גלול מטה אל כללי ובחר עדכון תוכנה. אם הצעדים הבאים נעשו כפי שצריך, כעת תהיה לכם אפשרות להוריד את ה- iOS 14 beta. ראו הוזהרתם, מדובר בעדכון של כמעט 5 ג’יגה-בייט, אז חברו את הטלפון לטעינה וקבעו זמן להורדה.

בתום ההתקנה יש לעשות הפעלה מחדש לטלפון, וזהו… הגיע הזמן להשתמש בבטא iOS 14. תהנו!

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טריילר 2020 – אם 2020 הייתה סרט😱😂

אוזניות Jabra Elite 75t WLC מגיעות לישראל עם טעינה אל חוטית