in ,

אייפון XS זה אייפון עשר S או אקסטרה סמול? בעיית השם של האייפון הבא

כאשר חברת אפל חשפה את האייפון X (האייפון עשר), החברה דלגה על מספר תשע בספירה של האייפונים, וגרמה לבעיית שם באייפונים הבאים. לפי השמועות אנו צפויים לפגוש בעוד כמה שבועות שלושה מכשירי אייפונים חדשים, יורש ישיר לאייפון X, גרסאת פלוס, וגרסא מוזלת. כל האייפונים הולכים להיות עם העיצוב של האייפון X. דבר זה כמובן כבר לא חדש, אפל בשנים האחרונות לא משנה עיצוב כל שנה, אלא פעם בשנה החברה מוציאה שדרוג לאייפונים, שדרוג שאינו חיצוני, שיפורי ביצועים מצלמה וכדומה׳. למכשירים אלה אפל מוסיפה את האות S, אבל הפעם זה בעיה.

לכל השמועות על האייפונים הבאים לחצו כאן!

אז למה לא ‘S’?

בשנה האחרונה, החברה שברה את ״מורשת הS״. ובמקום אייפון שבע S היא חשפה מכשירי אייפון 8. לצד צמד מכשירי האייפון 8 וה8 פלוס החברה חשפה עוד אייפון, iPhone X, אל יש להגיד אייפון עשר, וזה לכבוד העשור למכשירי האייפון. אך כעת החברה נתקלת בבעיה חדשה: מכשירי האייפון הבאים צפויים להיות הסוג המושלם לגרסת S, מכשירים בעלי עיצוב זהה, אך שדרוגי חומרה. אך אם השנה החברה תשיק אייפון XS אסוציאציה הראשונה הולכת להיות אייפון אקסטרה סמול, ולא אייפון עשר S. גם היום לא כולם מכנים את האייפון X כאייפון עשר, אלא אייפון X. אם החברה תכנה את האייפון הבא XS יכולה לפרוץ בלבול בקהל האייפוניסטים, הרי זה אמור להיות מכשיר הדגל, והוא בעל שם המזוהה עם אקסטרה סמול.

 

 
החדש iPhone X Plus, iPhone X Light, iPhone X?

אפשרות נוספת, לשם של האייפונים הבאים הם האייפון X החדש, ליורש של האייפון X, אייפון X פלוס לגרסת הפלוס, ואייפון X לייט (Light) לגרסה המוזלת. האפשרות הזאת אפשרית, אך תשאיר את אפל עם אותה בעיה של שמות, לאייפונים הבאים.

iPhone X לעולמים

האפשרות האחרונה היא פשוט אייפון X וזהו. iPhone X (5.8-inch), iPhone X (6.1-inch) ו iPhone X (6.5-inch). רק אייפון X לתמיד, כמו שאת האייפדים הפסיקו למספר אולי גם את האייפונים.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל השמועות על האייפונים הבאים iPhones 2018

רשמית ה 2 Razer Phone בדרך!