in , , ,

LoveLove

סקירה מלאה Samsung Galaxy Buds Pro – האוזניות האלחוטיות החדשות של סמסונג

ה Galaxy Buds Pro הן האוזניות הטובות ביותר שסמסונג יצרו … אך הן ממש לא מושלמות

כשמדברים על Samsung Galaxy Buds Pro, הדרך הקלה ביותר להסביר אותם היא שהם פחות או יותר המקבילים של Apple AirPods Pro עבור סדרת הטלפונים החדשה של Samsung Galaxy S21 … יצאנו לבדוק מה שוות האוזניות החדשות של סמסונג בסקירה מעמיקה ל Galaxy Buds Pro.

שורה תחתונה 789₪
8.9/10

בשורה התחתונה

צעד עליון עצום מה- Samsung Galaxy Buds Live, ה- Samsung Galaxy Buds Pro החדש מציע איכות צליל ומיקרופון טובה יותר עם התאמה מרובת נקודות ותמיכה באודיו מרחבי. הם לא מציעים את אותה הרמה של ביטול רעשים כמו אוזניות מתקדמות אחרות, אבל במחיר שלהן הם מציעות מספיק כדי להיות תחרותיים.

לקנייה בחנות ivory ב789 שקלים לחץ כאן!

עיצוב ונוחות שימוש

את Samsung Galaxy Buds Pro ניתן להשיג בשלושה צבעים: Phantom Black, Phantom Silver ו- Phantom Violet כדי להתאים לסמסונג גלקסי S21 החדש.

הכייס של האוזנוות מעוצב בערך כמו ״תיבת אוצר קטנה״ – יש לו מכסה קעור שנפרש באמצע ומתהפך כלפי מעלה. מדובר בעיצוב קומפקטי למדי, וזה נוח כשרוצים להחליק אותו לכיס בקלות. בכייס יש נורית LED בפנים ובחוץ של לבקרת סוללה.

באשר לאוזניות עצמן, הם רחוקים בעיצובן מאוד מקודמיהם שהיו בצורת שעועית. ה- Galaxy Galaxy Buds Pro חוזרים לצורתם הרגילה . כלומר העיצוב המוכר שיש להרבה אוזניות כפתור בלוטוס אחרות. כאשר גם האוזניות הללו כוללות ראשי סיליקון שניתן לשנות על מנת להגיע להתאמה נוחה ביותר של האוזניה לאוזן.

החלק החיצוני של האוזניות כולל ציפוי פלסטיק מבריק ומחזיר אור בעל יכולת מגע ושני מיקרופונים נוספים עם מגן רוח המפחית את רעשי הסביבה בעת הליכה בחוץ.

אז האם האוזניות נוחות? בסך הכל, הם מפתיעים לטובה, נוח ללבוש אותן לפרקי זמן ממושכים ולא סובלים מלחץ באוזניים הודות לפתח האוורור החיצוני, אך בגלל האופן שבו הם מבצבצים מחוץ לאוזן, הם לא הכי אטרקטיביים למראה.

כדי לעזור להקל על חלק מהבעיות הללו, בתוך הקופסה יש שתי קבוצות נוספות של אטמי אוזניים אוזניים שיעזרו לך להשיג איטום טוב יותר, שהם חיוניים בהחלט. תוכלו למצוא גם כבל טעינה מסוג USB-C ללא מטען…

השליטה בגלקסי באדס פרו אינו קשה וקל להתרגל לאופן השימוש והשליטה באוזניות: לחצני המגע מוגדרים כברירת המחדל – לנגיעה אחת להפעלה / השהיה של המוסיקה; מגע כפול מנגן את השיר הבא או עונה / מסיים שיחה; מגע משולש מנגן את הרצועה הקודמת; ונגיעה והחזקה מפעילה את מצב ביטול רעשים.

תכונות ויכולות

שני המאפיינים הגדולים של ה- Samsung Galaxy Buds Pro הם תכונת ביטול הרעשים האקטיבי ואיטום למים, ה- IPX7, הדירוג הגבוה ביותר עד כה עבור אוזניות סמסונג.

עד לנקודה זו, האוזניות של סמסונג היו עמידות במים רק ל- IPX2 או IPX4. פירוש הדבר שהם היו עמידות לכמה טיפות גשם או קצת זיעה, אך במהלך אימונים אינטנסיביים הן היו יכולות להתקלקל בכלל הזיעה.

עם עמידות IPX7, ה- Galaxy Galaxy Buds Pro מוגנים מפני טבילה במים (לא מים מלוחים – ים) למשך 30 דקות בעומק של עד מטר אחד – כלומר אם הם נופלים לאמבטיה לדקה או שאתה רוצה לנקות אותם מתחת למים זורמים, אתם יכולים, לא צריך לדאוג לגביהם. זו עלייה ענקית עבור סמסונג, ומתחרה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אוזניות אחרות.

אז עד כמה ביטול הרעש הזה טוב? במילה אחת הוא טוב … שלושת המיקרופונים המובנים בהחלט עוזרים ל- Galaxy Buds Pro לבצע עבודה טובה יותר ביטול רעש מהסביבה, בטח בהשוואה למה שהיה ב- Galaxy Buds Live, ויחסית לאוזניות In-ear מדובר בביטול רעשים דיי טוב.

ל- Samsung Galaxy Buds Pro יש כמה תכונות שזמינות רק לבעלי סמארטפון של סמסונג שכדאי להכיר – מצב Bixby ללא ידיים, שעובד בדיוק כמו שהייתם מצפים לו, ותכונה Find My Earbuds מופעל על ידי SmartThings Find.

SmartThings Find, הנמצא בתוך אפליקציית SmartThings, יכול להראות לך מפה היכן המכשירים שלך נמצאים, גם כשהם לא מקוונים ומנותקים מ- Bluetooth. וזה מעולה!

ביצועי סאונד

הגלקסי באדס פרו לא תוכננו באופן בלעדי על ידי סמסונג – יצרנית האודיו AKG, חברת בת של הרמן (שהיא, למעשה, חברת בת של סמסונג) – גם סייעה בכוונון האוזניות הללו כדי להשיג את ה- EQ מדויק

ל- Buds Pro איכות צליל מאוזנת שאינה מוטה יותר מדי בטרבל או נפוחה מדי בבס, מה שאנחנו מאוד אוהבים, אך חסר להם קצת צלילות בתדרים הבינוניים ובגבוהים.

למרבה המזל, אם אתם מסוג האנשים שאוהבים לשנות את ה- EQ של האוזניות שלכם, אפליקציית Samsung Wearable מאפשרת לך להיכנס ולעצב את הצליל איך שאתה אוהב (למעשה די אהבנו את ההגדרה הדינמית). נוסף לכן, בהמשך השנה, תוכלו להגדיר תמיכה באודיו 360 , שלדברי סמסונג תביא “צליל רב-ערוצי דמוי תיאטרון” – אך תכונה זו לא הייתה זמינה עבורנו במהלך תהליך הבדיקה שלנו, אז אנו לא יודעים עד כמה זה נכון…

לעת עתה, אתה תקוע עם צליל סטריאו פשוט!

דבר נוסף שכדאי לדעת הוא, שאם אינכם משתמשים במכשיר סמסונג גלקסי, הצליל יועבר באמצעות SBC או AAC, שניהם קודקים בעייתיים. זה אומר שיש הבדל ניכר בשימוש בהן במכשירי ה- Scalable Codec של סמסונג – כמו Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G – ומכשיר המשתמש ב- SBC, כמו Google Pixel 3. אך מהצד השני, מדובר ביתרון נוסף שיש לאוזניות לבעלי סמארטפונים של סמסונג.

מה לגביי שיחה עם האוזניות? כשדיברו עם חברים עם האוזניות, הם אמרו לנו שאנחנו נשמעים בסדר, אם כי הם חשבו שאנחנו נשמעים קצת יותר ברורים באמצעות המיקרופון המובנה של הטלפון שלנו. זה חסרון גדול של ה Samsung Galaxy Buds Pro – מכיוון שרוב האוזניות לא נשמעות טוב כמו המיקרופון של הטלפון הממוצע – אבל זה אומר שאילו שמעוניינים לרכוש את האוזניות הללו בעיקר לשיחות, צריכים לחשוב פעמיים טרם קניית האוזניות.

חיי סוללה

חיי הסוללה של Samsung Galaxy Buds Pro טובים ביחס לאוזניות עם אקטיביות לביטול רעשים, אך מדובר בירידה באורך חיי הסוללה בהשוואה ל Galaxy Buds Plus שהציעו 11 שעות זמן השמעה בטעינה אחת. ובכל זאת, חשוב לזכור שכאן אנו מקבלים גם ביטול רעשים אקטיבי, ותכונות נוספות שאין בדגם הקודם.

סמסונג מבטיחה חמש שעות של שימוש לכל טעינה,ועם הכייס תוכלו להגיע לעד 13 שעות נוספות עם הפעלת ANC. אם תכבו את ביטול רעשים אקטיבי, הבאדס יחזיקו מעמד שבע עד שמונה שעות, ותוכל לקבל מעל 20 שעות סוללה עם הכייס.

בבדיקות בעולם האמיתי מצאנו כי Samsung Galaxy Buds Pro נמשך כשלושה ימים של שימוש ארוך (יותר מחמש שעות האזנה ביום) או קצת פחות משבוע כשהקשבנו להם רק שלוש שעות ביום.

בשורה התחתונה, כדאי לקנות את ה Galaxy Buds Pro?

הן מעולות אם…

אתם משתמשים בעוד מכשירים של סמסונג
לאילו שמשתמשים בעוד מכשירים של סמסונג כמו מכשיר סלולר גלקסי, שעון של סמסונג ועוד, הגלקסי באדס פרו מתאימות מאוד, מאחר ותוכלו להנות מכל התכונות האקסלוסיביות שיש לאוזניות הללו, למשתמשי האקו סיסטם של סמסונג.


אתם נוהגים לאבד דברים
תכונת ה SmartThings Find שיש באוזניות מאפשרת לכם לאתר את מיקום האוזניות גם כאשר הן במצב לא מקוון (לא מחוברות למכשיר). זה תכונה מדהימה שתאפשר לנו לאתר את מיקום האוזניות.


בטעות הטבעתם אוזניות במים בעבר
אם הרסתם זוג אוזניות מכיוון שלא היה להם עמידות במים, עליכם לשקול ברצינות את ה- Galaxy Buds Pro המדורג IPX7. הם טובים לגשם וזיעה, לאילו שאוהבים לעשות פעילות ספורטיביות ארוכות (הכוללות הרבה הזעה), הבאדס פרו יתאימו מאוד.

אל תקנו אותן אם…

ביטול הרעשים הוא נמצא בראש סדר העדפויות שלכם
ביטול רעשים באמת אינו הצד החזק ביותר של הסמסונג גלקסי באדס פרו. מה שהם מציעות הוא הפחתת רעש, אך זה לעולם לא יהיה שקט לחלוטין.


אתם רוצים סאונד מרתק
שלא תבינו אותנו לא נכון, הסאונד של האוזניות מעולה, מאוזן ומתאים לרוב המוחלט של המשתמשים. עם זאת, איכות הצליל לא ממש סוחפת. זה חסר פרטים ובמת הקול מוגבלת מדי.


אם אתם משתמשים בסירי או Google Assistant
לעת עתה נראה שהעוזרת הקולית היחידה בו תומכים ה Samsung Galaxy Buds Pro היא Bixby. פירוש הדבר ש לא תוכלו לשלוט בהם בעזרת סירי או גוגל אסיסטנט.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

One Comment

Leave a Reply
  1. ביקורת נחמדה אבל קצת לוקה בחסר. הנה שני נקודות שממש מציקות לי:
    הפסקה עם הקודקים. כאילו מציינת איזה חסרון בלי להסביר. או שתסביר או שאל תציין כי כל הנושא לא ברור
    הפסקה בסוף עם הביטול רעשים. אף אוזניה לא מבטלת רעשים לגמריי. ביטול הרעשים האקטיבי נועד להפחית משמעותית רעשי רקע כמו רעשים של שואב אבק, מטוס וכו. הם לא יעלימו לגמרי ולא יבטלו בכלל את רעשי הדיבור של אשתך שחופרת לך שעות. לא לזה הם מיועדות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיכום מלא בעברית – The Split Cherry Tree – סיכום לבגרות באנגלית

סיפור ההצלחה של חברת Nio – כל מה שרציתם לדעת על חברת הרכב החשמלי ניו | המתחרה הגדולה ביותר של טסלה