in ,

הכן משרדך לעבודה מהבית- ביקונקט משיקה בישראל כמה מוצרים שיקלו על העבודה מהבית ומחדרי ישיבות

ביקונקט טכנולוגיות, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרים מעולמות הטכנולוגיהמציגה שלל אפשרויות לחברות ועובדים אשר משנים בימים אלה את מודל העבודה שלהם בין אם בוטלו טיסות לפגישות עבודה חשובות ובין אם העובדים נדרשים לא להגיע למקום עבודה, להישאר בבית ולשמור על רצף העבודה עם לקוחות, קולגות, קיום פגישות, שיחות וועידה ווידיאו, תמיכה, שירות ועוד.

על מנת לקיים רצף עבודה מבלי להפריע לשאר הנמצאים בקרבת מקום ולאפשר ניידות מלאה, מציעה ביקונקט בין היתר פתרון לשיחות וידיאו באיכות גבוהה ובמחיר משתלם אשר מחליף מצלמות ואפשרויות יקרות בהרבה; המצלמה החדשה Jabra PanaCastמאפשרת צילום פנורמי ב- 180° ללא איזורים מתיםבאיכות K4, Plug-and-Playומתאימה לכל שירותי שיחות הוידאו והאודיו קונפרנס המובילים בשוק, כגון Microsoft Teams, Cisco Webex , Zoom ועוד.

המכשיר המתחבר למחשב הנייד או הנייח  כולל 3 מצלמות של 13 מגה פיקסל  עם הזרמת וידאו בזמן אמת, שיחדיו מעניקים זווית צילום רחבה של 180 מעלות למראה טבעי של כלל הנוכחים בחדר ושיחה קולחת וטבעית. 

אוזניות הכוללות מערכת ראש מקצועית ה- Jabra Evolve40מתוכננת במיוחד עבוד שיחות בעזרת מיקרופונים עם סינון רעשים המפחיתים את רעשי הרקע ומסייעים להישמע ולשמוע טוב יותר. יחידת הבקרה האינטואיטיבית מאפשרת שליטה נוחה ופשוטה על כל הפונקציות החשובות בשיחה כמו שליטה בעוצמת השמע או השתק שיחה. כמו כן ניתן לחבר למחשב ולטלפון הנייד.

האוזניות מגיעות עם מיקרופון בום מתכוונן (מדונה) בעיצוב דיסקרטי – ניתן להצמידו לקשת הראש בזמן שאיננו בשימוש. האוזניות הללו מיועדות למערכות מבוססות Microsoft Lync ומתחברות בקלות רבה ובמהירות באמצעות מנגנון התקנה פשוט “Plug & Play”, ניתן לבחור בין חיבור USB רגיל או USB-C למחשב*, או חיבור 3.5 מ”מ לטלפון נייד. האוזניות מאפשרות מעבר קל ומהיר בין ניהול שיחות לשמיעת מוזיקה, כך שניתן לעבור בין מצב עבודה למצב מנוחה בקלות רבה. 

רמקול נייד לחדרי ישיבות קטנים ובינוניים Jabra SPEAK 510

מוצר זה הוא הפתרון המושלם לשיחות ועידה ושיתוף פעולה במשרד, בחדרי ישיבות קטנים ובדרכים. הרמקול קל משקלמעוצב ומאפשר חיבור ל-USB מבטיחים ניידות מלאה ותפעול פשוט. כל מה שדרוש זה חיבור לאינטרנט ומחשב נייד להשלמת תוכנת ה- UC.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דרייברים למחשב AMD | דרייברים למעבדי AMD להורדה

מבודדים בגלל הקורונה? הנה כמה סדרות בנטפליקס שיעזרו לכם להעביר את הבידוד בכיף