in , , , ,

הדולר צונח ואנחנו מרוויחים – מחירים מעולים לשעוני גרמין ושעוני ספורט נוספים באמזון

דגמי שעוני Garmin במבצעי ענק עקב ירידת שער הדולר – ריכוז מבצעים שעוני גרמין!

אם אתם מחפשים שעון חכם של Garmin או שעון ספורט חכם אחר, כעת זה זמן מעולה לקנות אחד. כאשר מבצעי נובמבר עדיין בשיא באמזון ושער הדולר צונח, המחירים נמוכים משמעותית מהמחירים בישראל. הנה כמה מבצעים מעולים!

שעון Garmin Vivoactive 4 ב939 שקלים בלבד

חיסכון של כ 200 שקלים

שעון ספורט VIVO ACTIVE 4 חכם בעל מסך מגע מבית Garmin.-כולל GPS -ניטור שינה -מד דופק מובנה -התראות על קצב לב -ניטור נשימה -מעקב אחר מחזור הגוף החודשי של נשים -Garmin Pay™ מאפשר לך לשלם עבור רכישות בעזרת השעון שלך -יותר מ-20 יישומי ספורט טעונים מראש, כולל הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה בריכה, גולף ועוד. -חיי סוללה ארוכים במיוחד, עד 8 ימים רצופים במצב שעון חכם ועד 6 שעות שימוש במצב GPS. -מסך מגע מעוצב עם זכוכית חזקה במיוחד המיועדת להתמודד בצורה טובה יותר עם פגיעות, שריטות ואפילו שבירות של המסכים. -עמיד בפני מים תחת תקן ATM5 כך שתוכלו ליהנות ממנו גם בשחייה.

עלויות משלוח ומכס – עלות השעון באמזון היא 235 דולרים כאשר עלויות המכס והמשלוח המהיר עד הבית הן כ52 דולרים כך שעלות השעון כולל משלוח ומכס היא 288 דולרים הם כ 939 שקלים בלבד!

שעון Garmin Swim 2 ב799 שקלים בלבד

חיסכון של כ 220 שקלים

Swim 2 שעון שחייה GPS לבריכה ולמים פתוחים
מד דופק מובנה מתחת למים במהלך פעילות השחייה. מצב שחייה בבריכה:  מרחק, קצב , מדדי יעילות שחייה. מצב שחייה במים פתוחים: GPS מובנה לשחייה באגמים, אוקיינוסים או נהרות; מד מרחק, קצב, קצב תנועה ומרחק תנועה. תכונות מתקדמות לשמירה על קצב, כריתת תרגילים ועוד
ניתוח מקוון אישי:  יצירת אימון בהתאמה אישית, אחסון ושיתוף בקהילה המקוונת של Garmin Connect ™. חיי הסוללה: עד 7 ימים במצב שעון חכם, 13 שעות במצב GPS ובקצב לב אופטי (OHR) ו- 72 שעות בבריכה ובמצב OHR

עלויות משלוח ומכס – עלות השעון באמזון היא 199 דולרים כאשר עלויות המכס והמשלוח המהיר עד הבית הן כ 46 דולרים כך שעלות השעון כולל משלוח ומכס היא 246 דולרים הם כ 799 שקלים בלבד!

מבצע שעון גרמין פניקס 6X פרו – Garmin fenix 6X Pro ב 2459 שקלים

חיסכון של כ 540

שעון ספורט חכם ואיכותי מבית Garmin המספק תיעוד חיים בפרק כף היד ומאפשר מעקב אחר כל הפעילויות שלכם במדויק, בעל מסך צבעוני, מד תאוצה, שחייה וכולל רכיב GPS ומד דופק מובנה.

משלוח ומכס – השעון נמכר באמזון ב594$ ואילו עלות המשלוח המהיר עד הבית ומכס יחד הם 143$ כך שעלות השעון כולל שילוח ומכס הוא 738$ שהם כ2459 שקלים בלבד – חסכון של יותר מ 500 שקלים בהשוואה למחיר בארץ!

מבצע שעון גרמין פניקס 5X ספיר – Garmin Fenix 5X Sapphire ב 1549 שקלים

חיסכון של כ 1250 שקלים

הפניקס 5X בעל תמיכה מלאה בעברית ומגיע עם GPS מובנה. בעל טכנולוגיית Elevate למדידת דופק דרך פרק כף היד – ה FENIX 5X בעל עיצוב מחוספס עם מסגרת העשויה פלדת אל חלד, נרתיק אחורי וחיישנים חיצוניים, עם קליטת GPS ו- GLONASS לוויינית ומצפן בן 3 צירים עם מד גובה ברומטרי וגירוסקופ מובנים.

משלוח ומכס – השעון נמכר באמזון ב359$ ואילו עלות המשלוח המהיר עד הבית ומכס יחד הם 76$ כך שעלות השעון כולל שילוח ומכס הוא 436$ שהם כ1459 שקלים בלבד – חסכון של יותר מ 1250 שקלים בהשוואה למחיר בארץ!

Garmin vívoactive 3 ב 619 שקלים

חיסכון של כ 400 שקלים

vívoactive 3 הוא שעון חכם המתאים לחיים הפעילים שלך. בצע תשלומים ללא מגע יד בקלות, ישירות מהשעון שלך, ועם יותר מ-15 אפליקציות ספורט מותקנות מראש – תוכל לבחור כיצד אתה רוצה להיכנס לכושר. GPS מובנה מאפשר לך להקליט את המרחק, הקצב, המיקום ועוד עבור הפעילויות שלך בחוץ. 

משלוח ומכס – השעון נמכר באמזון ב149$ ואילו עלות המשלוח המהיר עד הבית ומכס יחד הם 37$ כך שעלות השעון כולל שילוח ומכס הוא 187$ שהם כ619 שקלים בלבד – חסכון של יותר מ 400 שקלים בהשוואה למחיר בארץ!

שעון Garmin Instinct Tactical ב800 שקלים בלבד

חיסכון של כ 1000 שקלים

  • תקן הצבאי האמריקאי 810G לעמידות בחום גבוה, זעזועים ומים
  • מצפן מובנה בעל שלושה צירים עם מד גובה ברומטרי
  • מעקב אחר קצב הלב, הפעילות, והסטרס שלך
  • חיי סוללה עד 24 ימים במצב שעון חכם

עלויות משלוח ומכס – עלות השעון באמזון היא 199 דולרים כאשר עלויות המכס והמשלוח המהיר עד הבית הן כ 47 דולרים כך שעלות השעון כולל משלוח ומכס היא 267 דולרים הם כ 800 שקלים בלבד!

שעון Garmin Forerunner 45S ב 615 שקלים בלבד

חיסכון של כ 160 שקלים

Forerunner 45 הוא שעון ריצה קל לשימוש המנטר את קצב הלב במפרק כף היד ועושה שימוש ב-GPS על מנת לעקוב אחר קצב הריצה המרחק ונתונים אחרים. תומך בשירות החינמי Garmin Coach הבונה תכניות אימון מותאמות אישית המספקות לך מאמן אישי על כף ידכם. הישארו מחוברים מתי שתרצו עם התראות טקסט ושיחות והרגישו בטוחים עם מאפייני הבטיחות והמעקב המאפשרים לך לשלוח נתונים מיקום בזמן אמת לאנשי קשר בזמן חירום.

עלויות משלוח ומכס – עלות השעון באמזון היא 149 דולרים כאשר עלויות המכס והמשלוח המהיר עד הבית הן כ 37 דולרים כך שעלות השעון כולל משלוח ומכס היא 187 דולרים הם כ 615 שקלים בלבד!

שעון כושר Fitbit Charge 4 ב 419 שקלים

חיסכון של כ 180 שקלים

צמיד פעילות Charge 4 מבית Fitbit בעל GPS מובנה, מד דופק ועוד. בעדכון התוכנה, פיצ’ר חדש, המכשיר יעיר אותך כשהשלמת את המנוחה. השעון כולל מעקב אחר פעילויות ספורט כמו ריצה, שחייה, אופנים, כוח ועוד, כמו גם, מעקב שינה. השעון מסונכרן עם אפליקציה מעולה שזמינה לאייפון ולאנדרואיד.

משלוח ומכס – השעון נמכר באמזון ב 99$ ואילו עלות המשלוח המהיר עד הבית ומכס יחד הם 49$ כך שעלות השעון כולל משלוח ומכס הוא 129$ שהם כ419 שקלים בלבד – חסכון של יותר מ 400 שקלים בהשוואה למחיר בארץ!

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

המבצעים ממשיכים – ריכוז מבצעי סייבר מאנדיי – סמארטפונים, מחשבים ניידים, גרמין ועוד

מה הצבע של העיר שלי? מפת רמזור הקורונה