in

עדכון: מעבדי הדור השמיני ה-Coffee Lake השולחניים של אינטל מגיעים בחודש הבא!

לאחר ארבעת המעבדים הניידים שניפצו חלק גדול מהסטנדרטים אותם התרגלנו לראות במשך יותר מחצי עשור,ישנה צפייה גדולה לבואם של מעבדים נוספים מחלק מדור ה-Core השמיני של חברת אינטל – כבר ב-5 באוקטובר, כך נראה.

דיווחים חדשים, תמונות טיזר רשמיות עבור לוחות אם מהדור החדש של חברת Gigabyte מספרים לנו  שאינטל תבצע השקה של מעבדי Coffee Lake ראשונים בתחילת החודש הבא – כאשר יש גם סיכוי שהצגתם ‘על הנייר’ תתרחש אפילו מוקדם יותר, כבר בחודש הנוכחי.

נכון לעכשיו, נראה כי ההשקה השולחנית הראשונה בדור החדש  כפחות שישה דגמים, כשהפעם גם תת משפחת ה-Core i3 תשתתף בחגיגה (בניגוד לדורות קודמים שבהם דגמים אלו הגיעו מעט אחרי ההשקה של דגמי Core i7 ו-Core i5 מתקדמים ויקרים יותר), המעבדים שאנו נראה בתחילת החודש הבא הם: ה-Core i7-8700K, ה-Core i7-8700, ה-Core i5-8600K וה-Core i5-8400 משושי הליבות אמורים להיות אלו שיגיעו ראשונים, עם מעטפות תרמיות של 95 וואט עבור דגמי ‘K’ בעלי מכפלת תדר פתוחה ומעטפות תרמיות של 65 וואט.

המחירים של דגמי הדור השמיני אמורים להיות דומים לאלו של דגמי Core i3, Core i5 ו-Core i7 מקבילים מדורות ה-Skylake וה-Kaby Lake.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בואו לגלות: האם אתם שיאומי אמיתיים

דרישות מערכת: FiFA2018 | פיפה 18