in ,

הדלפה – מחשב המקבוק אייר הבא של אפל צפוי להיות דק וקל יותר – הנה כל השמועות על ה MacBook Air הבא

קל יותר, דק יותר ועיצוב חדש – הנה כל השמועות על הדור הבא של ה MacBook Air

בשבוע שעבר דיווחה בלומברג כי אפל מתכננת מחשב מקבוק אייר מחודש. זו הייתה הערת שוליים הכתבה גדולה יותר שהתמקדה בכמה מחשבים ניידים מקבוק פרו קרובים. היום, מארק גורמן מעיתון בלומברג סיפק פרטים נוספים על רענון של ה Macbook Air הבא. לפי השמועות הוא יהיה דק יותר וקל יותר, בטר יכלול מעבד M1 מהדור הבא, וישתמש באותה מחבר טעינה מסוג MagSafe שצפוי להגיע ברענון הבא של MacBook Pro. נאמר כי החברה דנה בעיצוב עם מסגרות מסך קטנות יותר, אשר יקטין עוד את גודל המחשב הפיזי ואת יחס גוף – מסך במחשב.

הדיווח לא אומר בכמה המחשב הנייד החדש יהיה קטן, דק וקל יותר. עם זאת, בלומברג מציינים כי הוא תוצב כאלטרנטיבה יוקרתית ל- MacBook Air הנוכחי, שתישאר כגרסת בסיס. שינויים בעיצוב של ה MacBook Air יעזרו לאפל להבדיל את סדרת האייר והפרו. ה- MacBook Air העדכני ביותר, כולל את שבב M1 החדש של החברה, הוא דומה מבחינה עיצובית ל- MacBook Pro . מדובר בפשוט מכונה מדהימה – ורוב הסוקרים כבר הכריזו על ה MacBook Air הנוכחי (עם הM1) למחשב המומלץ ביותר לרוב האנשים.

לפי בלומברג, ה- MacBook Air החדש עשוי להגיע מאוחר יותר השנה או אפילו בשנת 2022. פירוש הדבר שהוא צפוי להגיע אחרי המקבוק פרו המשודרג, שעל פי הדיווחים יגיע בגדלים של 14 אינץ ‘ו -16 אינץ’. אפל מתכננת להשיק גם עיצוב מחדש של iMac בהמשך השנה – דבר שסדרת ה iMac זקוקה לו, לצד גם עדכון ל Mac Pro עם מעבד סיליקון של אפל.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

טלגרם מול Signal מול וואטסאפ – כל מה שאתם צריכים לדעת לפני שאתם עוזבים את WhatsApp (המדריך מלא)

עד כמה אתם גיימרים – חידון הגיימינג הגדול של 2021 – רק 1% מצליחים לפתור את כל השאלות נכון!