in

אינטל משיקה מעבדים חדשים ללפטופים ולדאטה סנטרים עם דגש על בינה מלאכותית – Intel Ultra Core ו- Intel Xeon מהדור ה-5

????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

אינטל השיקה היום (חמישי) רשמית את מוצרי הדגל שלה לשנת 2023, המיועדים לשוק הלפטופים ולדאטה סנטרים. המעבדים החדשים, Intel Ultra Core ו-Intel® Xeon® מהדור ה-5, כוללים שיפורים משמעותיים בביצועים, ביעילות האנרגיה וביכולות בינה מלאכותית.

מעבדי Intel Ultra Core מיועדים ללפטופים דקים וקלים, ומציעים את צריכת החשמל הנמוכה ביותר של מעבד x86 עד כה. המעבדים כוללים רכיבים חשובים שפותחו בישראל, בהם מאיץ ה-AI המובנה של מעבד Xeon החדש והליבות של שניהם.

מעבדי Intel® Xeon® מהדור ה-5 מיועדים לדאטה סנטרים, ומציעים ביצועים משופרים של עד 40% בהשוואה למעבדים מהדור הקודם. המעבדים כוללים גם יכולות בינה מלאכותית משופרות, המאפשרות להם לבצע משימות כגון עיבוד טקסט, זיהוי תמונות והפקת תובנות מנתונים.

פט גלסינגר, מנכ”ל אינטל, אמר כי השקת המעבדים החדשים “פותחת עידן חדש של AI PC”. לדבריו, “ככל שהעולם מתקדם לעבר יותר אפליקציות המשלבות בינה מלאכותית, יש משמעות ניכרת למעבר לעיבוד AI על המחשב ולא בענן”.

מעבדי Intel Ultra Core זמינים החל מהיום ב-230 סוגי לאפטופים שונים של יצרני מחשבים מובילים. אינטל משתפת פעולה עם למעלה מ-100 חברות תוכנה עבור 300 פיצ’רים שונים בתחומי ה-AI שיושלבו בלפטופים חדשים.

גוגל קלאוד תהיה אחד הלקוחות הראשונים של אינטל, ותפרוס את הדור החמישי של Xeon בשנה הבאה.

דוברות אינטל ישראל

ניתוח

השקת המעבדים החדשים של אינטל היא צעד משמעותי עבור החברה, המבקשת להישאר מובילה בשוק המעבדים. המעבדים החדשים מציעים שיפורים משמעותיים בביצועים, ביעילות האנרגיה וביכולות בינה מלאכותית, ומתאימים לצרכים של שווקים שונים, החל מלפטופים דקים וקלים ועד לדאטה סנטרים.

הדגש של אינטל על בינה מלאכותית הוא צעד מעניין. בינה מלאכותית הופכת ליותר ויותר חשובה בכל תחומי החיים, ובכלל זה בתחום המחשוב. אינטל רוצה להיות מובילה בשוק זה, והמעבדים החדשים שלה הם צעד בכיוון הנכון.

בטווח הארוך, השקת המעבדים החדשים של אינטל עשויה להשפיע על אופן השימוש במחשבים. אם המעבדים החדשים יהפכו לפופולריים, הם עשויים להוביל לכך שיותאם יותר עיבוד AI על המחשב האישי ולא בענן.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך לכתוב חיבור בעד ונגד באנגלית לבגרות באנגלית (מעודכן 2024 – 2025) | סיכום לבגרות באנגלית

אוזניות הגיימינג Nightfall של JLab נוחתות בישראל במחיר אטרקטיבי של 199 שקלים – הנה הביקורת המלאה