in ,

שמועה: אפל אוליי תשלב ויידג׳טים אמיתיים, ממש כמו באנדרואיד, ב iOS14

ווידג’טים קיימים ב- iOS כבר שנים, אך הם בדרך כלל נמצאים על גבי מסך ייעודי ולא בכל מקום שתרצו שיהיו, כמו באנדרואיד. עם זאת בקרוב יתכן שנוכל למקם ולהשתמש בWidgets ממש כמו באנדרואיד. כחלק ממחרוזת הדליפות קוד מתמשכת, 9to5Mac על פי הדיווחים גילה שאפל מפתחת מערכת ווידג’ט ‘אמיתית’ ל- iOS 14. המכונה “אבוקדו”, התכונה תאפשר לך למקם ווידג’טים בכל מקום במסך הבית שלך כאילו היו אפליקציה.

החדשות עשויות להיות נתמכות על ידי הפוסט האחרון של משתמש הטוויטר דונגל, שמרמז על גישה חדשה לטפטים במערכת iOS 14. כביכול, צילומי מסך שהודלפו לכאורה של הגדרות רקע מסך כוללים קטגוריית “מראה מסך ביתי” שתאפשר טפטים דינמיים חכמים שניתן לטשטש, כהים. או בצבע שטוח לפי דרישה. בתיאוריה, זה יכול לעזור לווידג’טים להתבלט אם הרקע הרגיל שלך עסוק מדי.

למרות הדיווחים הללו, קשה לי להאמין כי תיהיה גמישות מוחלטת כמו באנדרואיד, שם יש לך ווידג’טים הניתנים לשינוי, והאפשרות למקם קיצורי דרך כמעט בכל מקום במסך הבית. אם גישה זו של ווידג’טים חדשה תגיע ל- iOS 14, היא עלולה ללכת בדרך כלשהי לעבר משתמשים המחשבים שממשק מסך הבית של iOS נותר ברובו ללא שינוי במשך שנים.

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עד 4 חודשים מתנה ב-YouTube Premium לרוכשים מכשיר סמסונג

עיקרי המשפט במשפט הפועלי | סיכום לבגרות בלשון