in ,

זול יותר, וחיבור USB C: כל מה שאנו יודעים על האייפון הבא

בספטמבר הקרוב אנו צפויים לפגוש לראשונה את האייפון הבא, iPhone 2018, כאשר שמו עדיין לא ידוע, ועוד פרטים נוספים עליו אינם ידועים, אנו מתחילים לקבל שמועות חדשות כל יום על האייפון הבא.  כעת, כאשר שלושה חודשים מפרידים ביננו לאייפון הבא, הגיע הזמן שנתחיל לעשות סדר בכל השמועות הצצות על המכשיר המצופה.

שמועה: אייפונים זולים יותר ב2018

לפי השמועות בספטמבר אנו צפויים לפגוש שלושה אייפונים חדשים. שניים עם מסכי OLED, כמו זה שיש באייפון X, ואילו אייפון אחד בעל מסך LCD. כידוע מסכי LCD הינם זולים יותר לייצור, מה שכמובן יגרום לגרסת האייפון עם המסך הזה להיות זולה יותר, ואילו לאייפונים בעלי המסך האיכותי יותר, מסך ה OLED, המחיר יהיה גבוה יותר. אם נלמד מהשנה, אך על פי שהאייפון X הוא הסמארטפון הנמכר של השנה, עדיין אפל ציפו למספר רב יותר של מכירות שיימכרו, מה שגורם לנו לחשוב שאפל מצפה שהאייפונים בעלי מסך LCD הזולים יותר, ימכרו בהיקף גדול יותר מזה של מכשירי האייפון היקרים יותר בעלי מסך ה OLED.

שלום וביי Lighting הכירו את הUSB C

בתחילת 2018, גילינו כי אפל תכננה להסיר את חיבור הLighting מהאייפון X. בהתחשב בעובדה שהחברה כבר השמיטה באייפון 7 את חיבור האוזניות, הסרת חיבור הLIghting ייצור את הסמארטפון האל חוטי הראשון. שמועה נוספת, והמועדפת עליינו, היא שאפל החלפת חיבור הLighting לחיבור USB C.

שמועה: אייפון SE X?

שמועה נוספת שקיימת היא שבין שלושת האייפונים שאפל צפויה להכריז בספטמבר, הוא אייפון SE חדש. לפי השמועות האייפון ישמור על גודלו, כלומר מכשיר בגודל פיזית זהה לזה שקיים באייפון SE והאייפון 5S, אך הוא יהיה מעין הכלאה בינו להאייפון X, כלומר יהיה שימוש במסך ללא קצוות אשר יאפשר למכשיר למרות גודלו הפיזי הקטן, לכלול מסך גדול הרבה יותר, וכך משתמשים אשר אוהבים מכשירים קטנים ייהנו ממכשיר קטן פיזית אך בעל מסך גדול עד כמה שניתן. לפי דיווח של אתר TigerMobiles.com למכשיר יקראו iPhone SE2.

שמועה: אייפון גדול עוד יותר:

שמועות נוספות מספרות לנו כי אפל צפויה להכריז על צמד מכשירים שימשיכו את דרכו של האייפון X: אחד בעל מסך 6.5 אינצ׳ מסוג OLED – מעיין גרסאת ״פלוס״ של האייפון X, אשר צפייה להיות האייפון הגדול ביותר שאפל יצרה אי פעם, וגרסה נוספת בעלת בסך 6.1 אינצ׳ עם מסך LCD. גם מדברים על גרסה של האייפון X הנוכחי בעל מסך ה5.8 אינצ׳ אשר אפל הולכת לשנות בו את המסך לLCD וכך לגרום למחירו לרדת.

 

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

סיקור מחשב נייד לגיימינג: MSI GS65 Stealth Thin

השם של האייפון הבא, וההצעות שלכם