in ,

מבודדים בגלל הקורונה? הנה כמה סדרות בנטפליקס שיעזרו לכם להעביר את הבידוד בכיף

אנו מאחלים רפואה שלמה לכולם ובתקווה שבקרוב נחזור לשגרה❤️

The Society 2019 – עולם חדש

שפה אנגלית עונות 1 אמורה לצאת עונה נוספת בקרוב  מספר הפרקים 10 אורך פרק  48- 61 דק’  סגנון מסתורין

יום אחד כל האנשים מתחת לגיל 18 נעלמים, הסדרה עוקבת אחר בני הנוער שנשארו לבד בעולם וחחבים ללמוד לנהל קהילה משלהם. העולם החיצוני ככל הנראה כבר לא קיים ולא ניתן ליצור איתו קשר בטלפון או באינטרנט. על בני הנוער לבוא עם כללים משלהם כדי לשרוד עם משאבים מוגבלים.

How I met your mother – איך פגשתי את אמא

שפה אנגלית עונות 9 מספר הפרקים 208 אורך פרק  22 דק’  סגנון קומדייה, סידקום

איך פגשתי את אמא (באנגלית: How I Met Your Mother, כלומר “איך פגשתי את אמכם”) היא קומדיית מצבים אמריקאית זוכת פרס אמי של רשת CBS. הסדרה עוקבת אחרי טד מוסבי וארבעת חבריו במנהטן. כסיפור מסגרת, טד, בשנת 2030, מספר לילדיו על האירועים שהובילו אותו לפגוש את אמם. הסדרה, שנחשבה לאחת מסדרות הטלוויזיה הפופולריות ביותר, עלתה לאוויר בשנת 2005 ופרק הסיום של הסדרה שודר בארצות הברית ב-31 במרץ 2014. הסדרה נוצרה והופקה על ידי קרייג תומאס וקרטר בייס.

העלילה ברובה מתרחשת באזור מנהטן של ניו יורק, וכמו קומדיות מצבים נוספות בניו יורק (“חברים” ו”סיינפלד”) עוקבת הסדרה אחרי מספר חברים וחייהם בעיר. המאפיין הבולט ביותר בסדרה הוא שהסיפור מסופר מנקודת מבטו של טד המבוגר בשנת 2030, שמספר לילדיו כל צעד ואירוע בסיפור שהוביל אותו לפגישת אמם, ובהתאם לכך העלילה מוצגת לעיתים קרובות בצורה סובייקטיבית ולא אמינה, מה שמשמש בסיס לחלק גדול מההומור. לעיתים קרובות ניתנים רמזים לעתיד להתרחש, כשבדרך כלל מתחיל טד המבוגר להיסחף בסיפור על אירועים בסדר לא כרונולוגי (ואז נזכר שהוא מקדים את זמנו ומוסיף “אבל על זה אני אספר אחר כך”, או באנגלית “More On That Later”). לפעמים טד “מעדן” חלקים בסיפור שיתאימו לילדיו או משנה אותם כדי להעביר מוסר השכל. (לדוגמה, הוא מזכיר פעמים רבות כיצד “אכל סנדוויץ'” בקולג’ כשהוא מתכוון לכך שעישן מריחואנה). ככל שהסדרה מתקדמת מתגלים עוד ועוד פרטים על אשתו של טד (האמא) ובפרק הסיום של העונה השמינית אף רואים את פניה.

הסיפור מתחיל כשמרשל, חברו הטוב, מציע נישואים ללילי. בעקבות הצעת הנישואים, טד מבין שיכול להיות שהוא יישאר לבד, או לפי הגדרתו בפרק הראשון: “הרווק המלחיץ בגיל העמידה שהילדים קוראים לו ‘דוד טד'”, והוא פוצח בחיפוש אחרי אהבת אמת. הוא נעזר בבארני, חברו ההולל בעל הדעות המטורפות, שאמנם מתנגד לרצונו של טד להתמסד אך עדיין עוזר לו. באמצעות המשחק “פגשת את טד?” (?Have you met Ted), שהמציא ברני, פוגש טד את רובין, וחושב שהוא מתאהב ממבט ראשון, אך לרובין אין את אותם רצונות להתמסד, וחלק ניכר מהסדרה סובב סביב המערכת היחסים בין השניים.

חלק ניכר מהפרקים פותחים בכך שטד העתידי (שאינו נראה בפועל עד לפרק האחרון, אך מדובב על ידי שחקן אחר – בוב סאגט), מתחיל לספר לילדיו סיפור ולאחר מכן הסיפור עובר לחייו של טד הצעיר.

cuckoo – קוקו

שפה אנגלית (בריטית) עונות 5 מספר הפרקים 33 אורך פרק  30דק’  סגנון קומדייה

קוקו היא סיטקום בריטי שהחל לשדר ב- BBC Three ב- 25 בספטמבר 2012, וחזר ב- BBC One ובשנת 2016 החל לשודר ברחבי העולם בנטפליקס.

השקת הסדרה הפכה ל”השקת הקומדיה “הנצפית ביותר של ה- BBC Three, כשהיכתה את השיא שקבעה Bad Education, שעלה לראשונה בחודש הקודם. גרג דייויס היה מועמד לתואר BAFTA לביצועים הטובים ביותר לגברים בתוכנית קומדיה. בטקס פרסי הקומדיה הבריטית, מועמד קוקו לתוכנית הקומדיה החדשה הטובה ביותר וגרג דייויס היה מועמד לשחקן הקומדיה הטובה ביותר בטלוויזיה. הסיוט הגדול ביותר של הורים

The 100 – המאה

שפה אנגלית  עונות 6 לא כולם הגיעו עדיין לנטפליקס הישראלי מספר הפרקים 84 אורך פרק  42 דק’  סגנון הרפתקאות

המאה (באנגלית: The 100) היא סדרת דרמה אמריקאית ששידורה החל בשנת 2014. יוצר הסדרה הוא ג’ייסון רוטנברג() והיא מבוססת על ספר באותו שם מאת קאס מורגן(אנ’).

הפרק הראשון עלה לשידור ב-19 במרץ 2014. ב-7 במאי 2018 אישרה ההפקה (The CW) שהסדרה תמשיך לעונה שישית בתאריך ה-30 באפריל 2019. לסדרה אושרה עונה שביעית ואחרונה.

העלילה מתרחשת 97 שנים לאחר שמלחמה גרעינית השמידה כמעט לחלוטין את החיים על פני כדור הארץ. הניצולים הם תושבי 12 תחנות חלל שהיו במסלול היקפי סביב כדור הארץ בזמן המלחמה. התחנות התאחדו לתחנה אחת גדולה בשם “התיבה”, שבה חיים כ-2,400 בני אדם. בתיבה מתגוררים תושבים שהיו שייכים בעבר למדינות בריטניה, ארצות הברית, אוסטרליה, קנדה, סין, יפן, הודו, רוסיה, ונצואלה, צרפת, ברזיל ואוגנדה. המשאבים בתחנה מוגבלים, ולפיכך כל פשע, ללא תלות בטבעו וברמת חומרתו, גורר אחריו עונש מוות (“ריחוף”), וזאת למעט אם לנאשם טרם מלאו 18 שנים. במקרה זה הוא נשאר במעצר עד לבגרותו. לאחר שהתברר כי כשל קריטי במערכת ייצור החמצן של התיבה מחייב דילול אוכלוסייה מיידי – מאה עבריינים צעירים נשלחים אל פני כדור הארץ בניסיון אחרון לבדוק, האם בכל זאת ניתן להתקיים על פני הכוכב. הצעירים מגיעים לכוכב יפה שאותו ראו רק מן החלל. הם נאבקים בסכנות בטבע ובמאבקים בינם לבין עצמם. במהרה הם מגלים כי למעשה לא כל אוכלוסיית בני האדם הושמדה, וכי בכדור הארץ קהילות נוספות של ניצולים אך לא כולם היו בעד ההתחברות לאנשי השמיים מה שהוביל למלחמה.

The Rain – הגשם

שפה דנית עונות מספר הפרקים 14 אורך פרק  48 -35 דק’  סגנון אוקופליסיה

סימונה ואחיה, רזמוס בן ה־11, נשלחים על ידי אביהם פרדריק להסתתר בבונקר לאחר שתושבי סקנדינביה נפגעו לראשונה מנגיף קטלני שנמצא במי הגשמים שהורג במהירות את כל מי שבא עימו במגע.[3] לאחר שאמם מתה בניסיון להציל אותם מחולה שניסה להיכנס לבונקר, סימונה צריכה לטפל ברזמוס לפי הוראות אביה עד שיחזור.

לאחר 6 שנות שהייה בבונקר וללא סימן לחזרה של אביהם, סימונה מחליטה לצאת מהבונקר עם רזמוס ולחפש את אביה שכנראה נמצא בשוודיה. בלילה לפני שסימון ורזמוס יוצאים מהבונקר הם מוצאים בכוח על ידי חבורה של אנשים שמחפשים אוכל, שראו אותה מסתובבת ביער יום לפני כן, כאשר וידאה שבחוץ אין סכנות. החבורה מסכימה לתת לסימונה ורזמוס להצטרף אליהם אם הם יובילו אותם לבונקרים נוספים עם אוכל, וביחד עם החבורה, סימונה ורזמוס מחפשים תשובות על המחלה ועל מקומו של אביהם.

GirlBoss

שפה אנגלית עונות מספר הפרקים 13אורך פרק 25  דק’  סגנון קומדיה

הסיפור המרתק של חברת NastyGirl, קומדיה קורעת מצחוק אך גם כזאת שתעלה לכם הרבה חומר למחשבה. מומלץ בחום!

The Mist – הערפל

שפה אנגלית עונות מספר הפרקים 10 אורך פרק 47 דק’  סגנון מדע בדיוני, מתח

ערפל לא מוסבר עוטף אט אט את העיירה ברידג’יל שבמיין, ויוצר מחסום בלתי חדיר כמעט לנראות. תושבי העיירה לומדים במהרה שהמצב רעוע עוד יותר כמו חריגות ותופעות לא מוסברות במתקפת הערפל והורגות את רוב הנכנסים אליה, וכובשות כמה קבוצות אנשים בקניון, בכנסייה ובבית חולים. בסופו של דבר אנשים מתחילים לראות הופעות בערפל מעברם, פחדים או אשמה שעוזרים או הורגים אותם, תלוי איך הם מגיבים.

V wars – מלחמת הערפדים

שפה אנגלית עונות מספר הפרקים 10 אורך פרק 37 -57 דק’  סגנון מדע בדיוני, מתח ודרמה

Vwar עוקבות אחר סיפורם של הרופא-המדען ד”ר לותר סוואן וחברו הטוב ביותר מייקל פיין כאשר הם מתמודדים עם המשבר המתפתח של התפרצות קטלנית המבקרת את החברה לסיעות מנוגדות, שעשויות להסלים למלחמה עתידית בין בני אדם לערפדים. [2 ] ההתפרצות נגרמת על ידי שילוב של שינויי אקלים [3] וירוס קדום שהופך בני אדם לערפדים. [4]

בסכסוך, סיעת הערפדים בשם “דם” מתנגדת על ידי גורמי הממשלה כמו קליקס ניקלוס (אוסטרברידג ‘) הזוממת עם הסנאטור נגד הדם סמית’ (אתרטון).

Under The Dome – תחת הבועה

שפה אנגלית עונות מספר הפרקים 39 אורך פרק 45 דק’  סגנון מדע בדיוני, מתח ודרמה

בתוך הבועה מספרת את סיפורם של תושבי עיירה קטנה בשם צ’סטרז מיל שבמיין, כאשר “בועה” מסיבית, שקופה ובלתי ניתנת להריסה לפתע מופיעה סביב העיירה ומנתקת אותם משאר העולם. עם חוסר גישה לאינטרנט ואותות סלולריים, תקשורת רדיו מוגבלת, עם משאבים פוחתים ומתיחות גוברת; נאלצים התושבים הלכודים למצוא דרכים משלהם כדי לשרוד. בזמן שכוחות הצבא, הממשלה והתקשורת הממוקמים מחוץ לבועה מנסים להפיל אותה, קבוצה קטנה של אנשים בתוך הבועה מנסים להבין מה היא הבועה, מאין היא באה, ומתי (אם בכלל) תיעלם. תוכנית הטלוויזיה מדורגת כ-TV-14 (התאמת צפייה לגילאים 14 ומעלה).

Written by עידן

מה קורה קוראים וקוראות יקרים:)?

אני עידן ואני המנהל והמייסד של אתר Widgeti ואת ערוץ היוטיוב שלנו:)

אני מגיל קטן חיי ונושם טכנולוגיה!
מהwindowsXP ועד היום אני אוהב טכנולוגיה, לומד טכנולוגיה ונכון לשלוש שנים האחרונות גם כותב ומפיק תכני טכנולוגיה.

סמארטפון - iPhone11 | מחשב: MacBook Pro 15" 2017

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכן משרדך לעבודה מהבית- ביקונקט משיקה בישראל כמה מוצרים שיקלו על העבודה מהבית ומחדרי ישיבות

אייפון 11 מול גלקסי S20 – איזה סמארטפון כדאי לכם לקנות?