גם ענקית הדייטים נפגעת מהקורונה, ודרישות הריחוק החברתי אשר קיימות ברוב העולם וכעת היא מפתחת פי’צר חדש לאפליקציה שאמור לתת מענה לזה.
במכתב לבעלי המניות ביום שלישי, אמרה חברת האם של טינדר, Match Group, כי טינדר תציע “שידור וידאו חיי אחד על אחד” או במילים אחרות שיחות וידאו בסוף הרבעון השני של השנה.

פיצ’ר חדש זה מגיע בזמן בו, אפילו כשאנשים נשארים בבית בתוך מגיפת הווירוס הקורונה (Covid-19) ואפליקציות היכרויות Tinder מונחת במשתמשים. זה קורה כשמסעדות, ברים ומקומות בילוי אחרים סגורים, לדברי הנהלת טינדר “אנשים פונים לשיחות וידאו כדי להכיר אחד את השני”.
“המגיפה טשטשה את הקווים בין חיינו הדיגיטליים והפיזיים”, אמר אלי זיידמן, מנכ”ל טינדר. “השינוי התרבותי הזה כבר היה בעיצומו של חברי ה- Gen Z (דור הZ) – אבל המגיפה מאיצה ומרחיבה אותה לדורות נוספים. חיי החברה החדשים, השזורים עמוק זה בזה, היו הכוח המניע את חידוש המוצר שלנו מזה זמן רב, אך כעת הם יותר רלוונטי מתמיד. “
עם זאת, מעט מאוד אפליקציות היכרויות מרכזיות נכנסו למגיפה שכבר הציעה תכונה של צ’אט בווידיאו, כלומר אפליקציות נאלצות להסתגל במהירות למציאות החדשה של היכרויות כמו גם “לחנך את המשתמשים”. באפריל הודיעה Match (שנמצאת גם בבעלות Match Group הבעלים של טינדר) על תכונת וידאו צ’אט משל עצמה.